2016. november 26., szombat

11.rész

Képtalálat a következőre: „beautiful anime girl”

A megváltozás

11.rész


Vissza mentem órára, utána bemeséltem a tanárnak hogy meghalt a macskám és kifejezetten a szivemhez nőtt... Szóval egy dolog kipipálva. Dénes megint haza akart kisérni, de megmondtam neki hogy elég rossz passzban vagyok, és csak bántanám. Hazamentem gyors megirtam a házimat, és lefeküdtem, elképzeltem egy külsőt, amit az enyémből ki lehet hozni, olyan... Reménytelen...
Másnap felkeltem, és az volt az első dolgom, hogy kidobom az összes bő ruhámat, csak a sapkám, és a napszemüvegem maradt. Mindig is spóroltam valamire, de nem volt célom, de szerintem ez egy szép összeg. Gyorsan megreggeliztem, majd el is indultam. A sapkát meg a szemüveget még feltettem, majd leveszem akkor, amikor kell. Az első megálló a kozmetikus, eddig nem nagyon foglalkoztam a külsőmmel ezért, gőzöm sincs mit fog a pattanásaimmal kezdeni, de biztos segit...
Bementem a szépségszalonba, és vártam egy kicsit, a kozmetikus nem sokkal ez után kijött, és meg kérdeztem, beleférek-e a munka idejébe, és pont belefértem, úgyhogy be is mentem. Egy ágy féleségre, ráfeküdtem, előtte levettem a szemüvegem és a hölgy elkezte mindenféle masszával kenegetni az arcom... Ettől tényleg elmúlnak a pattanások? Az után egy gőzölőt tett a fejemhez, az elején szokatlan volt, de elvoltam, teljes nyugodtsággal. majd azt veszem észre, hogy elveszik a gőzölőt, és elkezdi kinyomogatni a pattanásaimat, ez szörnyű! Mások ezt hogy birják? Vagy fél órán keresztül szenvedtem, mire egyszer csak abba hagyta, és megint elkezdte kenegetni az arcom, tiz percre itt hagyott, majd lemosta.
-Elnézést hogy még mindig zavarom, de esetleg kiszedi a szemöldökömet is?
-Igen, természetesen!
Rám mosolygott, majd neki állt. Ezután megköszöntem neki hogy beszoritott a napirendjébe, és kifizettem.
Majd átmentem a fodrászhoz, és megkérdeztem szabad-e jönni, mondta hogy igen, utána megkérdeztem, hogy mennyi ideje van.
-Miért?
-Mert szerintem elég hosszú idő lesz...
-Hidd el! Beleférsz az időmbe!
Erre levettem a sapkámat... Na most elmondom miért hordom! Azért, hogy eltakarjam a több éve nem fésült hajamat! De ne nevessetek! egyszer úgy összebogozódott hogy nem lehetett kifésülni... Azóta ilyen... A fodrász olyan fal fehér lett...
-Biztos belefér az idejébe?
Erre egy bizonytalan bólintás volt a válasz... Megmosta a hajamat, és ez után megpróbálta kibontani a hajam. És sikerült is neki! Lehet hogy háromnegyed óra volt, de ki van bontva, és a székben ülve le ért bőőőőőőveeen a padlóig, megmondtam hogy derékig érőt szeretnék v alakban és lila ombréra, Miután ez kész volt egy kis kukányi hajat söpört össze, majd kifizettem, még többet is adtam a türelméért. Következhet a műköröm... Vajon ez mennyire fog fájni? Mert az előző kettő kifejezetten fájt...
-Milyet szeretnél?
-Milyet lehet?
-Van teli, francia...
-Francia!
Jól hangzik! Bár gőzöm sincs hogy hogy néz ki...
Reszelgette, majd kent rá egy átlátszó anyagot, és azt mondta tegyem be az uv lámpába, ez nem is olyan rossz... Várjunk csak. Mi ez a forró a körmeimen?
-Az baj ha forró?
-Nem baj, akkor szilárdul!
Lehet hogy rossz ötlet volt...
Miután a másik kezem is kész lett, kivettem az előzőt, és annak a tetejére kezdett el kenni fehéret.
-Milyen mintát szeretnél?
-Tud cicát késziteni?
-Igen.
A gyűrűs ujjamat teljesen befestette fehérre, és ráfestett egy cicát, szerintem nagyon aranyos lett! Ugyan ez a másik kezemen, és még egy kicsit hagytam szilárdulni, kifizettem a munkáját, és mentem is. Elmentem a müllerbe és vettem néhány sminket, pl: Alapozó, púder, tus, szemhéjpúder és spirál. Ez után elmentem a mangóba, és vettem magamnak egy ruhatárat, de alaposan meg gondoltam mit veszek. Az alap szinek amiket választottam a lila és a fekete, de még ment néhány fehér, esetleg rózsaszin és kék ruhadarabok, az arany és az ezüst se lett elhagyva, és igy egy kocsit (jó púposan megpakoltan) vittem a pénztárhoz hogy fizethessek.
Amikor hazaértem, anya alig ismert rám... Amint rám ismert le lettem szidva, a hajam és a körmeim miadt, de nem zavart. Ahelyett hogy a szobám felé vettem volna az irányt, a fürdő felé mentem, mert még nem láttam az új külsőmet, és kiváncsi vagyok rá. Bementem a fürdőbe csukott szemmel, és háromra kinyitottam a szemem, saját magamra nem ismertem rá, ha holnap is ez a személy néz vissza a tükörből, és nem csak egy álom, akkor elhiszem, hogy ez én vagyok...
Na akkor viszlát a kövi részben! Remélem tetszett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése