2016. november 26., szombat

2.rész

Képtalálat a következőre: „anime girl and boy in park”

Ismerkedés

2.rész


Annyi a kérdés!
-Baj van?
-He?
-Baj van?
-Ja,nincs csak gondolkoztam,miért?
-Csak annyira elmélyedtél a gondolataidban...
-Ez nálam természetes!
-Akkor? Mi a válasz?
-(sóhajt) Tényleg olyan kiváncsi vagy?
-Igen.
-Na jó... De akkor hallgass végig mert mindent elmondok!
-Rendben.
-Tudod,amikor megláttalak,kedvesnek tűntél,és szerettem volna jóba lenni veled... De amikor leültél mellém a szemüveged mögé láttam... És amit láttam az tetszett,ezért tudtam hogy jóba szeretnék veled lenni... Nagyon nagy hülyeség?
-Nem,szerintem ez rendes tőled hogy nem külsőre állapitod meg a másik tulajdonságait.
-Én tudom hogy ez milyen érzés,és ezért inkább megismerem az illetőt és csak utána döntök.
-Egyébként a szemüvegekről szólva, te az én szememet már láttad de,én a tiedet még nem...(Gitta igy néz ki:a haját betömi egy sapkába,csak a frufruját hagyja kint,napszemüveget visel,csak a későbbiekben derül ki hogy miért,össze van nőve a szemöldöke és pattanásos)
-Sajnálom,de inkább nem.
-Miért?
-Hosszú lenne elmagyarázni...
-Rendben,de remélem amikor már teljesen megbizol bennem akkor megmutatod a tekintetedet.
-Majd igen! Majd...
-És miért te vagy a 'ronda csaj'?
-A külsőm miatt...
-Szerintem nem vagy csúnya!
-A 'menő' fiúk' szerint igen. De egyáltalán nem zavart,most már attól félek hogy nem lesz e elég erőm a továbbiakban...
-Mit értesz ez a bizonyos 'erő' alatt?
-Mielőtt arra gondolnál,nem, nem fizikai erőre hanem lelkire,mert fizikailag bármeddig birnám...
-Értem,és van valami ami érőt ad?
-A szeretteim,ők minden tulajdonságomat elfogadják...
-Tudod,én tűröm ha bántanak,de ha veled vagyok, úgy biztonságban érzem magam...
-Tényleg?
-Igen,mintha mindentöl óvnál, védenél... Nagy butaság?
-Mondjuk,ha tehetem, akkor megvédek másokat is...
-Akkor érthető!(végre egyszer elmosolyodott!)
-(Dénes és a csapata) Figyeljétek a szép kis párt! Pont illenek egymáshoz!
-(Én) Szerintem menjünk,még a végén találnak még valamit amivel piszkálhatnak... Szia! Akkor holnap találkozunk!
-Rendben szia!
Mikor már elment oda mentem Dénesékhez és...
Akkor viszlát a következő részben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése