2016. november 26., szombat

3.rész

Képtalálat a következőre: „anime bad mood girl in school”

Ami ez után történt :D

3.rész


Mikor már elment,oda mentem Déneshez és kirobbantam!
-Mit képzelsz te magadról?! Milyen jogon kezdted el ennyire piszkálni szegényt miattam?! Egy valamit szögezzünk le! Engem piszkálhatsz! De őt nem! Megértetted?!
Közben mindenki minket figyelt mivel tudjátok hogy Dénes a suliban menő,de igazából az egész város ismeri.Mikor befejeztem a mondandómat, simán le tudtam volna keverni neki egyet,de hirtelen elkomorult. Valamiért hirtelen elszált a haragom,és meglepődtem,és akkor megszólalt...
-Jól van,de akkor én nekem is van egy feltételem!
-He?(Eléggé meglepődtem hogy ennyire lazán vette...)
-Holnap,órák után ugyan itt találkozunk! Rendben?
-Ühüm...
-(Kiabált,ez már nem nekem szólt,hanem a többieknek,utána pontasabban elmagyarázom...)Ezt senki nem hallotta,látta, és nincs is a tudatotokban! Ha megtudom hogy bárki leselkedett vagy elmondta másnak,az búcsúzzon el az arcától! Értve vagyok?!(Erre meglepő módon mindenki bólogatott...)
Szóval... Dénestől és a csapatától az egész város félt,mert nem valami kedvesek, ha az egyiknek baja esik, a többi rá megy, eddig egyedül én mertem vele szembe szállni és ezt rossz néven vette... Miután elment,azon kezdtem el gondolkozni,hogy meg fog e verni vagy most az egyszer beszélni is megpróbál... Na mindegy... Az csak majd lesz nem most! Haza megyek és alszok egy jót!
(másnap) Alig akartam kikelni az ágyamból,amikor... Eszembe jutott egy bizonyos személy akiért megérte bemenni. :) Mig elkalandoztam,csak azt vettem észre, hogy a suliba vagyok,bementem az osztályterembe és lepakoltam,életem legkedvesebb fogadásában vettem részt:
-Szia,hiányoztál!(Itt mondjuk befogta a száját... Gondolom a végén nem akarta ezt kimondani...)
-Te is nekem!(Rámosolyogtam,és ő is rám... Szerintem jól esett neki!)
-(Dénes)Akkor órák után el ne felejtsd!(Vissza ment a helyére)
-Találkoztok?
-Ó... Csak hogy azt mondjam 'üzletet kötünk' vagy megver vagy a fene tudja,nem mondott semmit!
-És te miért mész el?
-Mert amit én kértem számomra fontos...
-És mi lenne az?
-Azt majd... egyszer... elmondom...
-Én lennék az a 'fontos dolog'?
-Lehet...
-Jó,hagyjuk.
Most csöngettek be... Néhány tananyagot már elkezdtünk venni, kaja szünetben jókat szórakoztunk Tamással, pl.: ő volt a paradicsom szörny,én a párizsi, mi ketten eggyütt voltunka szendvics szörnyek! :D
Szóval a nap további részében elvoltunk aztán eljött az órák után...
Most egyenlőre itt a VÉGE de nem sokára jön a kövi rész!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése