2017. január 1., vasárnap

27.rész

B.U.É.K! Csak azt szeretné mondani, hogy lehet ez után egy darabig nem lesz rész, mert eredetileg költözni fogunk( megint )... De igyekszem felrakni még egyet előtte. Na mindegy! Köszönöm, hogy minden nap van valaki aki felnéz! Örülök hogy nézitek, és tudom, kicsit felületes a sztori, meg mesebeli, de jó néha ilyesmiket olvasni! :) De hagylak olvasni!

Képtalálat a következőre: „two boy anime”

Krisztián hódolója...

27.rész


-...
-Na mi bajod?-kérdezte Krisztián.
-Nem is tudom...
-Egy délutánba nem halsz bele! És addig még van egy óránk!
-Nem erről van szó!
-Akkor miről?
-Hogy a WC előtt állsz és ennyi teret nem hagysz! Vajon miért...
-Jól van na...-majd vissza ment a terembe, majd eszembe jutott, hogy jobb ha a WC előtt áll, mint hogy Tomit cseszegesse...
Éppen üvöltöttem volna neki, amikor valaki befogta a szám.
-Pszt! Csak válaszolj pár kérdésemre, és békén hagylak!
Leszedtem magamról Krisztián haverja kezét (igen, a haverja volt) majd néztem rá a kérdésre várva.
-Szóval... KI VAGY TE?!?!
-Most miért kiabálsz? Gitta  vagyok, Krisz... Barátnője...-egyre halkabban beszéltem.
-Ez a fiú, akivel te most jársz! Sose tartotta sokra a lányokat! Szó szerint úgy bánt minddel, mint a kutyával! Sőt! Még azzal is jobban szoktak bánni!De... De erre megjelensz te, és... És... Mit tettél te ezzel a fiúval?!
-Én semmit! Ha tudni akarod nem is járunk, csak zsarol és nem mondhatok nemet!-ó hogy az a jó...-E-ezt nem mondtam el!
-De ha... Miért... Ő nem... Ő igen...Akkor... A francba!-majd ezzel elszelelt... Ebből az égvilágon semmit nem tudtam leszűrni, csak el ne mondja neki... Majd próbáltam kiabálni még utána-Kérlek ne mond el neki hogy megtudtad!-hátha...
Hál' égnek, felmutatta a hüvelyk úját, ami annyit tesz igen. Majd elmentem a mosdóba.
*Ez alatt a fiúknál.
Patrik befut a terembe (Krisztián haverja).
-Mi történt?-Kérdezte Krisztián.
-Mi ütött beléd?!
-Hogy értve?
-Úgy, hogy mennyire jól viselkedsz a "kutyusoddal"!-erre csak felállt, majd belenézett a szemembe.
-Ő nem a kutyám, hanem az ölelni való cicusom! Nem fogok úgy bánni vele, mint egy csicskával! És nem fogom elveszíteni!
-Mondjuk nincs is mit! Nem is jártok valójában! Ő mondta! Ránézésre megmondod hogy magasról tesz rád!-ennél a pontnál fal fehér lett.
-Jó, nem hazudok tovább neked! Lehet hogy MÉG nincs, de nem sokára LESZ  mit elveszítenem!-ebben a pillanatban belépett a kis ribi, aki el akarja venni tőlem Kriszt. Krisz magához húzta és megcsókolta, látszott a kis ribi mozdulatán, meg a karja ütni, de belesúgott valamit a fülébe, és a mozdulat elveszett. Ez számomra egy komplett sokk volt...
*Vissza Gitta szemszögébe.
-Ez a büntetésed, mert elmondtad.-súgta a fülembe.-Még mindig nem hiszed el hogy lesz mit veszítenem?
-Ha így folytatod, biztos nem...
Ez a Patrik biztos homokos... Krisztiánra pályázik... Jobb lesz ha vigyázok vele... Becsöngettek, nem volt tanár, ezért lyukas óránk volt (nehogy hazaengedjenek... Bár... Nekem úgy sincs jobb dolgom) Kiderült lesz még egy új diák. Egész órán zenét hallgattunk köztük Horváth Tamástól az Akarlak téged, és Mario- tól a Vezessen az éjszaka... Magyarán jó zenék, de sajnos... Gyorsan vége lett...
Na... Ez lett volna! Remélem tetszett! :) Ha akarod, írd meg a véleményed róla kommentben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése