2017. január 28., szombat

32.rész

Na! Sikerült összehozni! :D Remélem tetszeni fog! Ha pedig szeretnél csatlakozni a facebook csoporthoz, itt megteheted!: https://www.facebook.com/groups/1198079376940046/?fref=ts Nagyon köszönöm a +500 oldalmegjelenítést! :)

Képtalálat a következőre: „anime angry girl”

Gitta védelme Krisztiántól...

32.rész


Egész este görcsben volt a gyomrom, egy falat nem ment le a torkomon... Másnapra enyhült, de még mindig ingerült voltam... De próbáltam leplezni.
-Ááá! Giiittaaaa!- szaladt felém Betti, majd a nyakamba ugrott.
-Mi az?!- azt hittem baj van...
-Mit csinálsz ma?
-He?- esett le az állam.
-Nem he, mit csinálsz?
-Ööö... Nem terveztem semmit, miért?
*Tegnap délután (Betti szemszögéből):
-Szóval... Tomival nem fogunk többet találkozni?-kérdeztem.
-Valahogy úgy...- válaszolt Gitta.
Gitta nagyon szomorú volt, de Krisz inkább örült neki... Kicsit kárörvendő az a fiú, megpróbálom majd elérni, hogy keveset legyen vele Gitta...
Már elváltunk tőlük, én Dénessel voltam.
-Dénes?
-Hm?
-Szerinted is utálta Krisz Tomit?
-A pillantásából egyértelmű volt, hogy nagyon irigy rá, valószínűleg utálja is... Miért?
-Csak... Mert Gittával nagyon jó barátok voltunk és vagyunk, eddig tényleg boldog volt, de most nagyon szomorú... Krisz meg örül annak, hogy elment, de rá nem gondol... És nagyon ellenszenvesen viselkedett Tomival szemben...
-Hát... Nem tudom, de vigyázni kell majd Krisszel...
-Akkor rendezzük le. Nem hagyhatjuk sokat legyenek együtt!
-Jó ötlet! Holnapra mit tervezzünk?
-Mozi?
-Oké!
-Akkor, holnap kezdjük!-mondtam lelkesen!
*Másnap (oda ahol abbahagytuk):
-Elmegyünk moziba hárman?
-Bocsi... Nem akarok gyertyatartó lenni, ti elv...- jött Krisztián.
-Szia Gitta! Elm....... Sziasztok! Mizu?
-Semmi extra...-mondták egyszerre, jó köztük az összhang.
-Na, Gitta, elmegyünk valahova?
-Miért ne.
-Mert velünk jössz moziba!- vágták rá egyszerre, kemény...
-Mehetnénk négyen.-mondta Krisztián.
-Most olyan... Régi ismerősök délutánt akarunk tartani.- szólalt meg Betti, kivételesen egyedül.
-De ott tényleg csak gyertyatartó lennék, lehet, hogy ti ellenétek, de én mégis egyedül...- a gondolattól kicsit elszomorodtam...
-Akkor ha nem akarsz menni, menjünk valamerre mi ketten.
-Legyünk négyen!- mondta Betti.
-Tudjátok mit? Én inkább hazamegyek!- ezeknek meg mi baja? Mintha veszekednének rajtam...
-Várj! Elkísérlek!
-Haj... Gyere ha akarsz...
-Megyünk mi is!- vágta rá Dénes.
Na... Ebben a pillanatban pattant el a türelmem...
-VELETEK MEG MI VAN?!?!? BAJ VAN?! ROSSZAT MONDTAM?! DE MI EZ A VESZEKEDÉS A TÁRSASÁGOMÉRT?!?!? TUDJÁTOK MIT? MEGYEK EGYEDÜL!!!!- ezzel a szóval sarkon fordultam és elindultam haza, puffogva magamban.
Remélem tetszett! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése