2016. december 18., vasárnap

SPOILER!!!!

Spoiler!!!!

Na hali! Előre szólok, ha nem akarod tudni, vagy utalásokat kapni a sejtelmeidre, NE OLVASS BELE!!!! Gondoltam, hogy mindenkit felcsigázzak, és arra sarkalljak, olvassa a blogot, leírok néhány érdekes mondatot, esemény részletet...

-Nem hagyhatjuk hogy sokat legyenek együtt! x
-Az nem az első csókod volt...
-Magántanuló? x
-Rég láttalak... Hiányoztál...
-Wow! Milyen jól néz ki valaki!
-Ő az enyém! Akadj le róla!
-Olyan aranyosak együtt!
oda hajoltam és megcsókoltam elköszönés kép... Csodás érzés volt, egy csipetnyi fájdalommal... x
-Betti? Jaj de rég láttalak! Mi van veled? x
Hmm... Remélem, ha már össze jöttek, sokáig együtt is lesznek, illenek egymáshoz.
-Most már nem kell megvédened, én foglak téged.
-Neked Bogival kell lenned! Nem érted? Oda van érted! Ő viszonozná az érzelmeidet!
-Mi nem illünk egymáshoz! Tűz és víz vagyunk! x

Ezek nem a történet most elkövetkező részeiben lesznek, addig még kell várni Xd De hátha össze tudtok rakni egy képet, hogy miről fog később szólni! :) Ha nem is szóról szóra (mert például elfelejtem kimásolni, vagy hogy egyáltalán kiírtam XD) lesznek darabjai a történetnek, lesznek gondok, amik megoldódnak... De azoknál nagyobbak fognak felszínre kerülni! Remélem, elértem amit akartam, és érdekel a folytatás! Ha kíváncsi vagy további részekre, légy rendszeres olvasó! :) (x-el jelöltem, ami már később fent van)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése