2016. november 26., szombat

4.rész

Képtalálat a következőre: „anime nervous girl in school”

Váratlan meglepetés

4.rész


Szóval,eljött az órák után... Vajon nagyon meg leszek verve? Mondjuk valamennyit védekezni is fogok de az mit ér ellene,amikor ő rendszeresen jár kondi terembe?
-Sok szerencsét!
-Köszi!
Azért valamit be kell vallanom... Azzal hogy ezt mondta,sok erőt adott nekem! El kellet induljak,közben felhivtam anyukámat:
-Szia anyu,kérlek készitsd elő a krémet.
-Óóó.. Kislányom,megint bajba keveredtél? Mikor történt? ki volt az?
-Nem, semmi extra, de ki tudja? Még jól jöhet...
-Kislányom! Gyere haza! Most!
-Anyu! Gyakorlatilag megigértem és én tartom a szavam!
-Akkor egyezzünk meg ebben:Elmehetsz, de ha nagy a baj, futsz! Futsz,ahogy csak tudsz! Rendben?
-Legyen... (Az újam természetesen csuriban volt)
Ha róla van szó nem érdekel más, csak ő! Max azt mondom nem voltam elég gyors, és elkapott a nagy baj... De attól még van egy nagy adag bűntudatom... De Dénesnek előbb igértem meg, és ha most lépek vissza... Bele sem akarok gondolni! Mi alatt gondolkodtam egyszer csak azt vettem észre, hogy már ott vagyok. Ott ült egy padon.Minden fiú igy siet?! Istenem! Hosszabb utat ismerek oda, vagy mi a fene? Na, szóval odamentem hozzá és... Egy kedves kérdést tettem fel... Vagy nem...
-Mit akarsz?!
Az arca hirtelen elkomolyodott, még sose láttam ilyennek... Egy kicsit ijesztő... És megszólalt...
-Tudod, van itt valami amit el kell neked mondjak... (felállt és elkezdett közeledni)
-Mit? (én hátráltam)
-Hogy miért piszkáltalak... Tudnod kell hogy... hogy az... azért... azért piszkáltalak mert... mert... (kezdek komolyan meg ijedni! Mindegy biztos csak szórakozik vagy ilyesmi! Nem is! Megvan a megoldás! Ez egy rémálom! Igen valószinűleg ez lesz! Jó most már lenyugodtam!) Mert Szeretném ha... Ha... Többek... Többek lennénk... Mint... Barátok...
-Eddig se voltunk barátok.
-Mert nem mertem odamenni hozzád és normálisan beszélni...(annyit hátráltam eközben hogy egy fának ütköztem és balszerencsémre nem estem el,Dénes meg még mindig közeledett és... A fának támaszkodott... Ez az eddigi legrosszabb rémálmom!)
-De most ezzel mire akarsz kilyukadni?
-Hogy azért piszkáltalak hogy figyelj rám...
Én itt fal fehér lehettem! Az biztos!
-E... Ez nagyon kedves, de egy kérdés! Ez most egy rémálom vagy lefizettek téged?
Na itt ő fehéredett el...
-Senki nem fizetett le, és nem, nem álmodsz... És mielőtt megkérdezed nem szórakozom veled.
-Akkor ameddig csesztettél miért volt barátnőd?(sarokba akarom szoritani, mert biztosan csak szórakozik!)
-Mert a többiek keménynek ismernek, de neked meg akarom mutatni a gyengéd énemet.(wow! Jól felkészült!)
-És miért pont én vagyok ez a személy?
-Mert eddig csak te mertél velem szembeszállni, ez pedig azért tetszik benned mert kiállsz azért amit akarsz. Ha az enyém lennél mindentől megvédenélek, és nem kéne többet szenvedned mert, mások piszkálnak! És a szemeid mindig azt mutatják amit gondolsz, nekem tetszett... Csak sajnos én legtöbbször dühöt láttam...
-Ez nagyon kedves tőled de... (Sajnos tényleg nem álom, és az benne a legrosszabb hogy kezdem elhinni...)
-De én már szeretek valaki mást!
Hirtelen düh ült ki az arcára, Majd ez a düh könnyekké változott... Lehet tényleg komolyan gondolta... de ha nem úgy szeretem akkor... Láttam, hogy nagyon szomorú, ezért (valószinűleg rossz ötlet volt) átöleltem hogy megnyugtassam...
Viszlát a kövi részben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése